Sunday, October 17, 2010

sangat merindui kamoo....

jikalau kamoo ingin tahu.... bahawa aku amat merindui kamoo...
kamo adelah hati ku.....
dulu diwaktu ku berduka... kamoo menemani ku...
waktu aku gembira... kau disebelah mku....
segala cerita kita berkongsi bersama....
aku x pernah berkira dengan ape yang aku ade...
jikalau kau nak mkn ape saje... klu aku ade dwe.. aku beli kan....
masih segar di ingtan ku...
sewaktu ko blk kg...
aku pown blk klg....
kau minta hadiah...
begitu juga aku....
aku berikan kau hadiah...
t-shirt, key chin, and ade sedikit buah tangan.....
kau bawa untuk ku.....
~~hanya dirimu~~~
pulang dengan selamat....
itu sudah cukup bagi ku... kerana aku syng kamuuu.....
sangt......
tp skrg.....
dimana kamu... diwaktu aku merindui kamu,,,,,
siyus.... siyus.... siyus....
aku merindui mu glew babi nie.....
jika dapat diputarkan blk waktu...
aku ku sudah kan kamu....<3<3<3<3
aku syng dan rindu kamuu.....

No comments:

Post a Comment